Skupiny, se kterými vedeme dialog
Aktivně vyhledáváme dialog s našimi zájmovými skupinami o dopadech našeho podnikání na společnost, ekonomiku a životní prostředí. S jednotlivými skupinami jsme v neustálém kontaktu a v řadě klíčových témat s nimi v oblasti udržitelného podnikání spolupracujeme.
Mezi naše zájmové a zainteresované skupiny patří především
-
Klienti
- Provádíme pravidelný průzkum spokojenosti klientů, setkáváme se s nimi na osobních schůzkách, pořádáme odborné konference a jiné akce, kde s nimi můžeme o naší spolupráci diskutovat.
- Aktivně komunikujeme prostřednictvím našich internetových stránek a sociálních sítí.
- Připravujeme pravidelné informační materiály, v nichž informujeme o dění v naší společnosti i službách, které poskytujeme.
- Aktivně pracujeme s médii, v nichž se objevují naši odborníci.
- Témata odpovědného podnikání, na něž naši klienti kladou důraz: etika a transparentnost, kvalita služeb a řízení rizik (důvěrnost informací, nezávislost), vzdělávání a trénink.
Způsob komunikace
Pravidelný průzkum spokojenosti
Osobní schůzky
Odborní konference a jiné akce
Internetové stránky
Sociální sítě
Newslettery
MédiaDůležitá témata
Etika a transparentnost
Vzdělávání a trénink
Kvalita služeb a řízení rizik -
Zaměstnanci a partneři KPMG
- S našimi odborníky jsme v neustálém kontaktu prostřednictvím interních komunikačních kanálů, zaměstnaneckých akcí či školení v práci.
- V rámci každoročního průzkumu spokojenosti GPS (Global People Survey) zjišťujeme jejich názory a potřeby.
- V rámci programu MyPD (My Performance Development) probíhají pravidelné hodnotící rozhovory zaměřené na pracovní výkon a osobní rozvoj.
- Scházíme se také v rámci projektových skupin a tzv. group meetings – schůzkách celých oddělení.
- Pravidelně vydáváme interní časopis Echo, v němž informujeme zaměstnance nejen o důležitých rozhodnutích vedení, výsledcích společnosti či zajímavých projektech, ale i společenských akcích, které jsme pořádali, nebo sportovních aktivitách, jichž se účastnili naši kolegové.
- Důležitým prostředkem interní komunikace je také firemní intranet.
- Mezi důležitá témata patří vzdělávání a trénink, péče o zaměstnance, pracovní prostředí, diverzita či místní komunity.
Způsob komunikace
GPS (Glopal People Survey) – každoroční průzkum spokojenosti
MyPD – pravidelná hodnocení
Projektové skupiny
Group meetings
Interní časopis Echo
Společenské akce
Sportovní skupiny
IntranetDůležitá témata
Vzdělávání a trénink
Péče o zaměstnance
Pracovní prostředí
Diverzita
Místní komunity -
Potenciální zaměstnanci
- Zúčastňujeme se všech významných pracovních veletrhů, na nichž se setkáváme se zájemci o práci v naší společnosti. Mezi ně patří i Big4 Day – pracovní veletrh pořádaný společně s ostatními poradenskými firmami v rámci tzv. Velké čtyřky.
- Aktivně s našimi budoucími kolegy komunikujeme na sociálních sítích a samozřejmě i prostřednictvím našich internetových stránek.
- Důležitým zdrojem informací i kritických poznámek pro zlepšování našich služeb jsou pro nás dotazníky se zpětnou vazbou.
- Nejvíce skloňovaná témata pro naše potenciální zaměstnance a studenty jsou vzdělávání a trénink, péče o zaměstnance, karierní růst, pracovní prostředí a diverzita.
Způsob komunikace
Pracovní veletrhy
Big4 Day
Sociální sítě
Internetové stránky
Blog
Dotazníky zpětné vazbyDůležitá témata
Vzdělávání a trénink
Péče o zaměstnance
Pracovní prostředí
Diverzita -
Bývalí zaměstnanci
- Snažíme se udržovat kontakt s našimi bývalými kolegy a zajímá nás, kam se ubírají jejich kariérní cesty po té, co se rozhodli pro jiné povolání.
- Připravujeme pro ně pravidelné informační materiály, komunikujeme s nimi přes sociální sítě a internetové stránky. Pravidelně se s nimi setkáváme také osobně například na alumni večírcích.
- Naši bývalí zaměstnanci nejčastěji vyzdvihují tato témata odpovědného podnikání: etika a transparentnost a péče o místní komunity.
Způsob komunikace
Newsletter
Pravidelná osobní setkání
Internetové stránky
Sociální sítěDůležitá témata
Networking
Místní komunity -
Regulační a správní orgány a profesní skupiny
- Pravidelně se také setkáváme se zástupci regulačních a správních orgánů a také dalších profesních skupin, pro něž pořádáme odborné konference a jiné akce.
- Na těchto akcích zaznamenáváme tato exponovaná témata: etika a transparentnost, kvalita našich služeb a systémů řízení rizik.
Způsob komunikace
Pravidelná setkání
Odborné konference a jiné akceDůležitá témata
Etika a transparentnost
Kvalita služeb a řízení rizik -
Média a širší veřejnost
- Prostřednictvím korporátní komunikace navazujeme dialog s médii a dalšími zainteresovanými stranami.
- Komunikujeme s médii a předními českými periodiky o našich postupech, službách a vizích, informujeme je o našich výsledcích a reagujeme na jejich dotazy.
- Vydáváme tiskové zprávy, odborné články a komentáře, pořádáme tiskové konference a osobní setkání se zástupci médií.
- Témata odpovědného podnikání: etika a transparentnost, kvalita služeb a řízení rizik, místní komunity.
Způsob komunikace
Internetové stránky
Média
Sociální sítě
Tiskové zprávy, komentáře
Tiskové konference
Odborné články
Osobní setkáníDůležitá témata
Ekologická stopa
Etika a transparentnost
Kvalita služeb a řízení rizik
Místní komunity -
Neziskové organizace
- Osobně se setkáváme s jejich zástupci, pořádáme pro ně odborné a vzdělávací akce.
- Zástupci neziskových organizací se nás během diskusí o našem odpovědném podnikání nejčastěji ptají na místní komunity, etiku a transparentnost.
Způsob komunikace
Osobní setkání
Dotazníky zpětné vazby
Odborné akceDůležitá témata
Místní komunity
Etika a transparentnost -
Dodavatelé
- Pravidelně se s nimi scházíme na obchodních schůzkách.
- Téma: etika a transparentnost
Způsob komunikace
Obchodní schůzky
Hodnocení dodavatelůDůležitá témata
Etika a transparentnost
Po vyhodnocení dopadu našeho podnikání na jednotlivé zainteresované skupiny případně dopadu těchto skupina na naše podnikání jsme identifikovali tyto prioritní zájmové skupiny: