Sektorový pohled na trh
Stejně jako klientské týmy existují i multidisciplinární týmy sektorové. Jejich smyslem je monitorovat a sdílet informace o vývoji trhu, vyhodnocovat dynamiku firem v sektoru a identifikovat strategické příležitosti pro rozvoj našich obchodních příležitostí. Zároveň se snažíme trh vzdělávat a předávat naše know-how publikováním studií, organizací konferencí a odborných setkání a komunikací s médii. Každý sektor je veden partnerem, tzv. Sector Leaderem, který je uznávanou autoritou na trhu a zodpovídá za rozvoj sektorové odbornosti KPMG.
V současnosti se systematicky věnujeme 13 sektorům, z nichž prioritní jsou:
-
finanční služby
-
stavebnictví a nemovitosti
-
energetika
Tyto tři sektory zároveň patřily k největším ve finančním roce 2014 (dle počtu zakázek).
- V celé České republice poskytujeme širokou škálu poradenských (finančních i nefinančních) služeb.
- Sektorová specializace KPMG v České republice zahrnuje: automobilový průmysl, cestovní ruch, sport a volnočasové aktivity, dopravu, energetiku, finanční služby (bankovnictví a pojišťovnictví), maloobchod, potravinářství a spotřební zboží, rodinné firmy, stavebnictví a nemovitosti, telekomunikace, veřejnou správu, výrobní a průmyslové podniky a zdravotnictví.
[ Více ]
Pomáháme českému podnikání k úspěchu
Naše aktivity jsou silně spjaty s českým podnikatelským prostředím. Spolupracujeme s většinou významných českých podnikatelů, často i přímých vlastníků firem. Růst naší firmy jednoznačně spojujeme s růstem těchto klientů. Naším cílem je rovněž podporovat podnikavost mladých inovativních firem, tzv. startupů.