Dodržujeme morální a etické zásady
Řídíme se nejvyššími profesními standardy, na jejichž základě poskytujeme služby klientům.
1. Náš závazek vůči klientům
Naše KPMG týmy se skládají ze specialistů s relevantní odborností a potřebnou zkušeností. Aktivně řídíme všechny procesy v průběhu zakázky a pečlivě monitorujeme, upozorňujeme na dohodnuté milníky a držíme se stanoveného harmonogramu. Pracujeme efektivně a využíváme maximum našich znalostí tak, aby naše vzájemná spolupráce s klienty byla co nejpřínosnější a co nejméně narušovala jejich běžný pracovní režim. Jsme k dispozici pro řešení ad-hoc otázek v průběhu celého roku, a můžeme tak pružně reagovat na potřeby klientů.
Obracíme se na klienty pouze s nezbytnými požadavky – naší úlohou je podpořit je a věci dokončovat samostatně, ne je komplikovat. Pravidelně klienty informujeme o průběhu zakázky a všech skutečnostech, které mohou mít vliv na jejich rozhodování. Základ upřímné spolupráce je jednání narovinu. Pokud něco nedokážeme, nebo víme, že to druzí umí lépe – řekneme to. Vždy se snažíme nalézt oboustranně přijatelná řešení.
Nikdy neúčtujeme nepřiměřeně vysoké dodatečné náklady, které by navíc s klienty nebyly odsouhlaseny předem. Hledáme synergie a příležitosti ke zlepšení a aktivně klientům poradíme, kde mohou ušetřit čas a náklady a snížit rizika.
2. Vytváříme a pečujeme o naše dlouhodobé vztahy s klienty
Za veškeré KPMG služby pro klienty odpovídá klientský partner, jenž je zároveň členem nejvyššího vedení společnosti a na něhož se klienti mohou kdykoliv obrátit. Koordinuje komunikaci a vztah s klientem a je zodpovědný za jeho spokojenost.
Pomáháme našim klientům získávat novinky a setkáváme se s nimi například na konferencích, školeních a seminářích, které pro ně organizujeme, nebo pro ně připravujeme srovnávací studie trhu, analýzy či průzkumy.